Poštnina in dostava

Hitra dostava na tvoj dom.

Če danes naročim, kdaj prejmem paket?
Pakete se trudimo odpošiljati kar se da hitro. Največkrat je to še isti delovni dan (do 11. ure) v kolikor so vsi izdelki na zalogi oziroma najkasneje v roku 2 do 10 delovnih dni, kadar je potrebno izdelke sešiti. Če je kaj drugače, v primeru da ni blaga, je potrebno čakati dlje časa, te obvestimo po meilu ali telefonu v roku 3 dni. Če se ti zelo mudi nas pokliči na 070 233 255 in povprašaj ali je možna čimprejšnja dostava.

Kolikšni so stroški pošiljanja?
Ob nakupu izdelkov nad 100€ je strošek poštnine brezplačen (plačamo mi). Drugače pa je strošek pošiljanja 3,90 €.

Kako plačam paket?
Preprosto, na izbiro imaš več načinov plačila:

1. Po povzetju - plačaš dostavljalcu, ko ti pripelje paket. Torej - dostavljalec ti bo prinesel paket na dom, plačaš pa kar njemu. Z gotovino ali kartico. Če te ob dostavi ne bo doma, ti bo pustil sporočilo o prispeli pošiljki s kontaktnimi podatki in z informacijami o prevzemu paketa.

2. S plačilno kartico Visa/Mastercard oziroma s PayPal-om. V tem primeru izberi način plačila na zadnjem koraku blagajne in sledi korakom.

3. Po predračunu prek UPN-naloga ali spletne banke. V tem primeru izberi plačilo po predračunu. V najkrajšem možnem času ti bomo podatke posredovali na mail.

Ne vem, ali sem oddala naročilo? Kje lahko to preverim?
Po uspešno oddanem naročilu ti pošljemo povratni email, da je tvoje sporočilo sprejeto. V njem boš prejela številko naročila, seznam izdelkov, ki si jih naročila in končno ceno tvojega paketa.

Kako naročim izdelke?
Preprosto dodaš izdelke v košarico, se odpraviš na blagajno, vpišeš svoje podatke in oblačila so že na poti k tebi. Če sovražiš tehnologijo, nam lahko tudi pišeš na info@popek.si in uredimo naročilo zate oziroma ti pomagamo pri oddaji naročila.

Kako poteka dostava?
Svoje pakete dostavljamo preko GLS. Dostavljalec ti bo dostavil paket na naslov, ki si ga zapisala ob naročilu. Dostavljalec pakete dostavlja ob delovnih dneh.

Če  te ob dostavi paketka ne bo na naslovu, ti bo pustil obvestilce z vsemi podatki, ki jih potrebuješ za prevzem paketa. Tega lahko nato prevzameš na GLS paketomatu ali se dogovoriš za ponovno dostavo ob drugem času.

Kaj pa če se pri dostavi zaplete?
V tem primeru smo ti na voljo na telefonski številki 070 233 255 ali na info@popek.si . Z veseljem ti bomo pomagali razrešiti težavo in bomo uredili, da bo paket čim prej pri tebi.

Za pomoč pri dostavi so ti na voljo tudi na GLS, ki jih lahko kontaktriaš preko telefonske številke 01 500 11 50.

Lahko oblačila kje osebno prevzamem?
Seveda, po predhodnem naročilu, v prostorih, kjer se nahaja  delavnica, kjer boš lahko tudi videla kako nastajajo oblačila.

Imaš še kakšno vprašanje?
Z veseljem ti pomagamo in svetujemo! Pokliči nas na 070 233 255 ali izpolni kontaktni obrazec