Izdelek je dodan v košarico. Poglej in zaključi naročilo! Razprodano

Pogoji poslovanja

Verjamemo v pošteno poslovanje.

 

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne strani popek.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS. Z uporabo spletne strani popek.si preko nakupa ali registracije izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Pridržujemo si pravico da pogoje kadarkoli spremenimo na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

SPLOŠNO O PODJETJU 

BASTET d.o.o., Kermaunerjeva 10, 1000 Ljubljana, Matična številka: 5462592
Družba je zavezanec za plačilo davka na dodano vrednost. Davčna številka: SI91158923
Družba je vpisana v sodni register pri  Okrožnem sodišču v Ljubljani pod št.: 1/11279/00 

Kontaktni naslovi za hitro in učinkovito komunikacijo:

Telefon: 070/233 255

E-pošta: info@popek.si

SPLOŠNE INFORMACIJE

Naročeno blago dostavljamo samo kupcem na področju Slovenije. Podatki o izdelkih, pogojih poslovanja, spletne aplikacije in ostale informacije v spletni trgovini so na voljo le v slovenskem jeziku.

Dopuščamo možnost napak pri objavljenih opisih ali cenah izdelkov. Za kakršnekoli informacije lahko pokličete na 070/233 255 ali pišete prek e-pošte na naslov info@popek.si.

NAROČANJE 

Kupec lahko odda naročilo preko spletne strani popek.si, elektronske pošte ali telefona.

Potek naročanja v spletni trgovini:
Kupec izbere željeni artikel, izbere njegove lastnosti (velikost, barvo, količino itd...) in ga s klikom na gumb »dodaj v košarico« doda v košarico. Po dodanem artiklu v košarico se mu prikaže sporočilo o uspešno dodanem izdelku v košarico in mu ponudi tri možnosti. Nadaljuj nakupovanje, preglej košarico ali zaključi nakup. Pri izbiri zaključi nakup pride kupec na stran za zaključek nakupa. Izpolni vsa obvezna vnosna polja in izbere način plačila. Če se odloči za takojšnje plačilo ali plačilo na kredit izpolni, izbelre ali označi še ostale potrebne podatke in s klikom na gumb »oddaj naročilo« odda naročilo. Kupec preko elektronske pošte prejme potrdilo o uspešno oddanem naročilu. Naročilo ima status »Na čakanju«.

Prodajalec takoj oziroma najkasneje v roku 72 ur pregleda oddano naročilo. V posameznih primerih se lahko zgodi, da vam katerega od naročenih izdelkov ne moremo poslati, ker je bil med obdelavo naročila razprodan, zato vas prosimo za razumevanje. V primeru kakršnih koli sprememb, nepravilnosti ali nedobavljivosti blaga vas bomo takoj obvestili in z vami poskušali najti rešitev. Verjamemo, da boste v naši bogati ponudbi našli podoben izdelek, s katerim boste prav tako zadovoljni. Po pregledu naročila prodajalec le-tega potrdi in kupcu pošlje potrdilo. Naročilo dobi status » V obdelavi« Od tega trenutka je kupoprodajna pogodba sklenjena, vse cene in drugi pogoji so fiksirani in veljajo tako za prodajalca, kot za kupca. Če je kupec izbral plačilo po predračunu se mu v prilogi pošlje tudi predračun in navodila za plačilo. V tem primeru je blago za kupca rezervirano tri dni. Če prodajalec četrti dan ne prejme plačila se smatra, da je kupec odstopil od pogodbe. Rezervirano blago se vrne nazaj v prodajo.


Če je kupec izbral plačilo po povzetju ali plačilo z eno od kartic ali prek Paypala se naročeno blago zapakira in preko dostavne službe pošlje kupcu. V paket se priloži račun in obrazec za vračilo oz. zamenjavo. Kupec prejme obvestilo o zaključku nakupa. Naročilo dobi status »Nakup zaključen«.


Če je kupec izbral plačilo po predračunu se naročeno blago zapakira in da v dostavo takoj po prejemu sredstev na TRR prodajalca. V paketu se priloži račun in obrazec za vračilo oz. zamenjavo. Kupec prejme obvestilo o zaključku nakupa. Naročilo dobi status »Nakup zaključen«.

Slikovni vodič kako opraviti nakup se nahaja na tej povezavi.


CENE

Cene so izražene v EVRIH. DDV je v ceno že vključen. Cene veljajo v trenutku nakupa in nimajo v naprej določene veljavnosti. Kljub temu, da se vseskozi trudimo zagotoviti točne podatke se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V takem primeru, ali v primeru, da se je cena artikla med obdelavo naročila spremenila, bomo kupca o tem nemudoma obvestili in mu dali možnost za odstop od nakupa ali ponudili ustrezno rešitev za obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena, ko prodajalec pregleda in potrdi naročilo, kupec pa prejme povratno elektronsko sporočilo o potrditvi naročila, katerega status je »V obdelavi«. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca, kot za kupca.

PLAČILA

V spletni trgovina Popek vam omogočamo naslednje načine plačila.

Plačilo po povzetju

Znesek naročila in dostave boste plačali dostavljavcu z gotovino, ko vam le-ta dostavi naročeno blago na vaš naslov. Cena izdelka se ob nakupu po povzetju poveča za znesek provizije za prenos kupnine, če le to zaračunava dostavna služba po njihovem veljavnem ceniku. Če se želite znesku provizije izogniti, priporočamo da izberete način plačila po predračunu, s kartico ali prek Paypala.

Plačilo po predračunu
 

V primeru, da ste se odločili za plačilo po predračunu vam bomo v roku 24ur poslali predračun in navodila za plačilo. Takoj oziroma najkasneje v roku 2 do 10 delovnih dni po prejemu plačila  bomo naročene izdelke odpremili preko dostavne službe na kupčev naslov.

Takojšnje plačilo
, ki se opravi preko zavarovane povezave ob zaključku naročila:

 - plačilo s karticami: American Express, MasterCard, Discover, Visa
 - prek Paypal-a

DOBAVA-DOSTAVA

Ves čas se trudimo se, da naročeno blago čim prej pride do kupca. V idealnih pogojih velja: če je naročilo oddano do 11h dopoldan in so vsi izdelki na zalogi gre v dostavo še isti dan. Če ni zapletov pri dostavi je naslednji delovni dan že pri kupcu. Če naročeni izdelek ni na zalogi oz. ga je potrebno izdelati ali naročiti pri proizvajalcu je dobavni rok od 2 do 10 delovnih dni. Običajno je to dva do tri dni. Če prodajalec ob pregledu naročila ugotovi, da naročeno ne bo mogel dostaviti najkasneje v roku 2-10 dni bo o tem kupca takoj obvestil.

Za spletno trgovino popek.si dostavo izdelkov opravlja GENERAL LOGISTICS SYSTEMS d.o.o. (v nadaljevanju GLS d.o.o.), ki dostavlja pakete v dopoldanskem času. Priporočljivo je, da zato vnesete naslov dostave na katerem se takrat nahajate.

Potek dostave: Dostavljavec vam ob prvem neuspešnem poskusu dostave pusti sporočilo o prispeli pošiljki. Na sporočilu je navedena številka paketa in telefonska številka dostavne službe (01 500 11 90). V primeru, da se želite z dostavno službo dogovoriti za prevzem pošiljke, vas prosimo, da jih pokličete na telefonsko številko 01 500 11 90 ali pa jim pišite na e-mail info@gls-slovenia.com in se dogovorite za čas dostave paketa. Lahko pa se tudi dogovorite, da vam vaš paket dostavi v paketno trgovino, kjer ga lahko prevzamete sami ob predložitvi številke paketa in osebnega dokumenta. Seznam paketnih trgovin se nahaja na spodnji povezavi: http://www.gls-slovenia.si/download/Parcel_Shops_within_Slovenia.pdf

V kolikor ne boste stopili v stik z dostavljavcem, vam bo ta pošiljko poskušal ponovno dostaviti peti delovni dan (po prvem poskusu dostave). V primeru, da ponovna dostava ne bo uspešna, se paket vrne pošiljatelju.

Dostavna služba si pridržuje pravico, da na primeren način preveri istovetnost prevzemnika blaga (vpogled v osebne ali druge dokumente), saj s tem zagotavljamo, da naročeno blago izročimo pravemu naročniku.

V primeru plačila po povzetju naročene izdelke plačate v gotovini ob prevzemu družbi GENERAL LOGISTICS SYSTEMS d.o.o.


STROŠEK DOSTAVE
 znaša:
3,90 €,
ko kupec plača po predračunu, s kartico ali preko Paypala
, ko kupec plača po povzetju oz. ob prevzemu pošiljke. 

Dostava je brezplačna
pri nakupu nad 100 €.

Stroškov dostave vam pri vrnitvi ali menjavi izdelkov žal ne moremo povrniti.


Stroške vračila izdelka povrnemo
 v primeru skrite napake ali iz naše strani napačno poslanega izdelka.

Strošek pri menjavi izdelka je 3,90€ - ponovno pošiljanje

NAKUPNA POGODBA

Nakupna pogodba se hrani v prostorih podjetja in jo lahko prejmete na pisno zahtevo. Svojo zahtevo sporočite na naslov: Popek, Kermaunerjeva 10, 1000 Ljubljana. Nakupna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.

PREKLIC NAROČILA

Pri spletnem nakupu si artiklov pred nakupom ne morete fizično ogledati, zato vam v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov omogočamo možnost vračila blaga - odstop od pogodbe. Kot potrošnik imate pravico, da v 15-ih dneh od prevzema blaga sporočite na naš e-naslov info@popek.si ali po telefonu 070/233 255, da odstopate od pogodbe/nakupa, ne da bi vam bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok vračila se začne šteti en dan po datumu prevzema. Izdelek nam morate vrniti najkasneje v 30 dneh od sporočila o odstopu. Izdelek in njegova embalaža (če jo ta ima) morata biti nepoškodovana, brez vidnih znakov uporabe, z nepoškodovanimi etiketami, v nespremenjeni količini in priloženim ter izpolnjenim obrazcem za vračilo blaga. Edini strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposredni strošek vračila blaga (poštnina). Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo! Takoj po prejemu in pregledu vrnjenega blaga oz. najkasneje v roku 15 dni vam bomo povrnili vrednost vrnjenega blaga na vaš bančni račun, ki ste ga zapisali na obrazcu za vrnitev blaga. Če ste morda artikel že začeli uporabljati, odstop od pogodbe žal več ni možen.

Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da si artikel lahko ogledate, pomerite in če vam ne ustreza, ali da so bila vaša pričakovanja napačna, odstopite od nakupa. Ker želimo, da je ta postopek kar se da kratek in brez zapletov vas prosimo, da ste po nakupu na daljavo pozorni na to da:
• previdno odpirate embalažo in jo obdržite v nespremenjenem stanju, dokler ne boste v celoti prepričani, da vam artikel ustreza,
• vsa oblačila, še posebej perilo in kopalke pomerjate čez druga oblačila in ne na golo kožo,
• pri pomerjanju oblačil lahko pride do poškodb, predvsem takrat kadar velikost odstopa za dve ali več številk
• nepazljivo odstranjevanje etiket lahko povzroči poškodbe na izdelku,
• artikli na katerih so vidne sledi uporabe, nošenja, raztegnjena tkanina, izvlečene niti, pokvarjena zadrga, madeži, umazanija, dlake, pranje in podobno niso več primerni za odstop od pogodbe, ker so higiensko oporečni oz. neuporabni za vrnitev v prodajo

Pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njihovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, potrošnik nima pravice do vračila oziroma odstopa od pogodbe.

Za lažje razumevanje pravic o vračilu izdelkov, navajamo pojasnilo tržnega inšpektorata (vir: Informacije - Glasilo Trgovinske zbornice Slovenije, 20. januar 2012, številka 3):

Pri pravici do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo, je treba vedeti, da gre za odstop od pogodbe, ne da bi bilo s stvarjo samo karkoli narobe, pač pa gre ta pravica potrošniku že zaradi same narave pogodbe – sklenitev pogodbe na daljavo. Pri pravici do odstopa od pogodbe namreč ne gre za to, da potrošnik ne bi vedel, kaj kupuje (načeloma potrošnik tudi pri ostalih stvareh ve, kaj naroča), temveč zgolj za to, da o svoji odločitvi v zakonsko predvidenem roku premisli in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe. Prav tako je treba vedeti, da sklenitev pogodbe na daljavo potrošniku ne daje več pravic, kot sicer sklenitev pogodbe na klasičen način (to je z obiskom v prodajalni). Tako potrošnik ne more in ne sme prejetega blaga neovirano uporabljati ves čas do odstopa od pogodbe, saj tukaj ne gre za nakup na preizkušnjo, kjer bi bil preizkus blaga pogoj za ohranitev pogodbe v veljavi. Potrošnik tako sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno »preizkušanje«, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe. Pravica do odstopa od pogodbe ne daje potrošniku nobene pravice več, pač pa samo možnost, da tudi po tem, ko že prejme blago, ponovno premisli svojo odločitev o nakupu in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe, ne daje pa mu pravice uporabe blaga.

VRAČILO IZDELKA

 Vračilo izdelka je popolnoma enostavno.


Če po prejemu pošiljke ugotovite, da vam izdelek ne ustreza, ga lahko vrnete:

1. Nepoškodovan in neuporabljan izdelek s pripetimi etiketami nam pošljite nazaj v originalni embalaži, najbolje v škatli, v kateri ste ga prejeli (ni pa nujno). Vračilo izdelka ni možno, če je bil izdelek uporabljen in/ali poškodovan, embalaža odprta in/ali poškodovana ali je bila z embalaže odstranjena varnostna nalepka. O vračilu nas obvestite v roku 15 delovnih dni po prevzemu pošiljke, nato izdelek vrnite v roku 30 delovnih dni po odposlanem obvestilu.

2. Fotokopirajte račun, ki ste ga prejeli, in ga priložite izdelku.

3. Izpolnite obrazec o vračilu izdelka, ki je spet z računom, in ga prav tako priložite k izdelku. Na obrazec ne pozabite zapisati tudi številko svojega TRR, na katerega želite prejeti vračilo kupnine.

4. Paket pošljite na naš naslov. Vračilo kupnine boste prejeli v nekaj dneh po prejemu pošiljke, kar ponavadi traja do 5 delovnih dni.

5. Če vam izdelek na vašo željo zamenjamo z drugim, poštnino plačate še enkrat.

6. Znesek poštnine vam zaračunamo oziroma odštejemo od kupnine tudi v primeru vračila, ko znesek nakupa ne presega 100€.


7. Za dodatna pojasnila in reklamacije smo vam na voljo po telefonu 070/233 255 ali na e-naslovu: info@popek.si.

 

REKLAMACIJE

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, napačne barve, količine ali pa izdelek kakor koli odstopa od kupčevega naročila

Kupec lahko blago reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. V slednjem primeru si prodajalec pridržuje pravico, da za čas, ko je kupec blago uporabljal, obračuna najemnino po veljavnem ceniku, vendar največ v znesku, za kolikor se je, v času uporabe, artiklu zmanjšala tržna vrednost.

Če se izdelek po pranju prekomerno skrči, pušča barvo, se obarva ali kako drugače deformira ga sprejmemo, napišemo reklamacijski zapisnik in ga pošljemo na analizo. Če strokovne osebe ugotovijo napako zaradi nepravilnega vzdrževanja (npr. pranje pri previsoki temperaturi) plača stroške analize kupec sam po veljavnem ceniku, če pa je napaka v blagu, plača stroške analize prodajalec.

Prodajalec odgovarja za skrite napake izdelka, ne odgovarja pa za nastalo škodo, zaradi nepravilnega ravnanja ali vzdrževanja.

Kupec lahko blago v reklamacijo vrne osebno ali pa ga na stroške prodajalca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

V primeru upravičene reklamacije ima kupec možnost, da izdelek zamenja za enakega ali podobnega, da ga zamenja za karkoli drugega ali da mu izplačamo kupnino in mu jo nakažemo na njegov transakcijski račun.

V primeru neupravičene reklamacije, kupcu vrnemo izdelek in zaračunamo stroške vračila. Neprevzeti izdelki in neupravičene reklamacije ne ustavijo obveznosti kupca do plačila terjatev. Izdelke lahko kupec prevzame v prostorih podjetja, po predhodnem dogovoru, v roku 3 mesecev. 

REKLAMACIJE IZDELKOV, POŠKODOVANIH MED PREVOZOM

Tovrstne reklamacije upoštevamo le v roku 15 dni po prevzemu pošiljke. Kasnejših reklamacij žal ne bomo mogli upoštevati. V primeru, da že ob prevzemu na pošiljki opazite znake poškodb, vas prosimo, da pošiljko zavrnete, od poštnega uslužbenca pa zahtevate sestavo reklamacijskega zapisnika o poškodovani pošiljki. Le tako vam bomo lahko kar najhitreje poslali nov izdelek in upoštevali reklamacijo.

PRITOŽBE IN SPORI

- Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.
- Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb.
- V primeru težav se lahko kupec s ponudnikom poveže telefonsko 070/233 255 ali po elektronski poštiinfo@popek.si.
- Pritožba se odda pisno prek elektronske pošte na naslov info@popek.si.
- Ponudnik bo v roku 3 delovnih dneh potrdil, da je prijel pritožbo in kupca vseskozi obveščal o poteku postopka.
- Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si bo ponudnik prizadeval po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo kar se da hitro in sporazumno.

GARANCIJA

Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije.


ODVEZA ODGOVORNOSTI

Na internetni strani www.popek.si so navedeni glavni podatki o izdelkih in za boljšo predstavljivost tudi fotografije produktov. Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Barvni odtenki in videz  lahko nekoliko odstopajo od resničnega stanja izdelkov. Enako velja za video predstavitve, objavljene na spletni strani, ki so namenjene boljšemu prikazu uporabe artikla, pri katerem so lahko uporabljeni dodatki ali rekviziti, ki ne pripadajo k obravnavanemu artiklu določene ponudbe.

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.


Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe s stranko le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

AVTORSKE PRAVICE

Objavljene vsebine so last podjetja Bastet d.o.o. Med avtorska dela sodijo predvsem vsi grafični elementi, slike, besedila, članki, zvočno in slikovno gradivo ter drugi avtorski elementi, ki jih zaradi narave ni potrebno označevati z oznakami avtorsko zaščiteno.

Zaščitena je tudi struktura, kot posamezne idejne rešitve. Vsakršno kopiranje, navajanje, presnemavanje, posnemanje in razširjanje brez vednosti Bastet d.o.o. je prepovedano.

Uporabnik z objavo svojih vsebin dovoljuje Bastet d.o.o. ter vsem ostalim uporabnikom ogled teh vsebin brez omejitev v okviru javnih knjižnic, kategorij in ostalih funkcij spletne trgovine ter e-posredovanje, posredovanje preko vmesnikov, uvrščanje na druge strani, komentiranje, ocenjevanje, reproduciranje teh materialov za nekomercialno oziroma osebno rabo.

Išči